Питання-відповідь

Як купити квиток? 
Скористайтеся покроковою інструкцією
      Для того щоб купити квитки онлайн, вам потрібно вибрати потрібний фільм, дату і сеанс, перейти на схему залу, вибрати місця, після чого натиснути кнопку "Купити квитки", далі вибрати платіжну систему, ознайомитися з умовами покупки-повернення квитків, продовживши покупку перейти на сайт здійснення платежу, ввести дані платіжної карти. Після успішної оплати, вам будуть надані квитки, які завжди доступні у вкладці "Мої квитки". Якщо ви введете електронну адресу та номер мобільного телефону, то номер замовлення та номери квитків будуть продубльовані на ваш e-mail і телефон.
Гроші списані, де мої куплені квитки?
  • У результаті успішної покупки квитки відобразяться вам у вкладці "Мої квитки".
  • Куплені квитки дублюються на ваш e-mail і телефон, якщо ви введете електронну адресу та номер мобільного телефону у відповідні вікна під час оформлення замовлення.
  • Якщо покупка була неуспішною і система відобразила вам помилку платежу або покупка була перервана (квитки не з'явилися у вкладці "Мої квитки" у тому числі після перезавантаження сторінки або повторного заходу), вам слід повторити покупку. У вкладці "Мої замовлення" ви можете бачити статуси по вашим замовленням і оплатах.
  • Якщо гроші все ж списалися з рахунку (банк підтвердив списання), а квитки не з'явилися у вкладці "Мої квитки", надішліть листа на адресу vkinohelp @ gmail. com , де вкажіть обов'язково номера замовлення (платежу) або останні чотири цифри платіжної картки, якою ви оплачували квитки. Таким чином, ми зможемо ідентифікувати вас, перевірити статус вашого замовлення і стан ваших транзакцій.
Випадково закрив форму оплати квитків (відбулися проблеми з інтернетом, завис комп'ютер і т.п.). Замовлення перебуває в статусі "очікується оплата". Як тепер його оплатити?
  • Переривати покупку не можна, повторно оплатити перервану покупку також не можна.
    Система буде очікувати оплату за замовленням 15 хвилин, після чого місця звільняються, якщо вони не були оплачені користувачем. Повторіть покупку, вибравши інші місця, або ж виберете ті ж, але тільки коли вони автоматично звільняться через 15 хвилин.
Якщо статус "очікується оплата" завис на більш ніж 15 хвилин і місця в залі все одно залишаються зарезервованими?
  • Надішліть листа за адресою vkinohelp@gmail.com , де вкажіть обов'язково номера замовлення (платежу) або останні чотири цифри платіжної картки, якою ви оплачували квитки. Таким чином, ми зможемо ідентифікувати вас, перевірити статус вашого замовлення і стан ваших транзакцій.
Не можу роздрукувати квитки, немає принтера, як мені отримати свої квитки?
  • При відсутності можливості роздрукувати електронний квиток, передбачен варіант його обміну на паперовий еквівалент в касі кінотеатру (або автоматизованому терміналі), для чого вам слід повідомити касиру 13-ти значний код квитка, який знаходиться під штрих-кодом електронного квитка або міститься в sms-повідомленні.
    Крім того, ваші куплені квитки зберігаються, і ви можете їх роздрукувати в будь-якому місці, де є принтер: офіс, клуб, інтернет-кафе та ін.
    Для цього ви повинні авторизуватися в віджеті продажу, (увага! якщо ви не авторизувалися перед покупкою, то квитки доступні тільки на вашому комп'ютері), перейти в розділ "Мої квитки" і вибрати актуальні квитки для роздруківки.
    Деякі кінотеатри мають засоби зчитування та перевірки квитків з екрану мобільного пристрою.
Не виходить оплатити, не проходить платіж кілька разів підряд, як оплатити?
  • Обов'язково стежте за повідомленнями системи, вам будуть відображені помилки або причини відмови в оплаті.
  • Щоб успішно купувати квитки онлайн, вам необхідно подзвонити в банк і з'ясувати:
    - чи можна картою оплачувати в інтернеті;
    - чи дозволена авторизація по CVV2;
    - чи дозволена авторизація по 3D-Secure;
    - можливо встановлено ліміт на платежі через інтернет і він більше вартості придбаних вами квитків;
    - чи достатньо коштів на рахунку;
    - ймовірно, використовуються інші ліміти, які необхідно зняти;
    - чи відбувається купівля з українського IP-адресу;
    - чи не знаходиться ваша карта в стоп-листах.
    Або скористайтеся іншою картою.
Не приходить СМС з паролем з банку.
  • SMS з одноразовими паролями на підтвердження оплати запитується і висилається банком-емітентом карти. Зверніться, будь ласка, до нього. СМС від Приват банку можуть приходити із затримкою.
Як повернути гроші за квитки?
УВАГА! Квитки можна повернути не пізніше, ніж за годину до початку сеансу!

Якщо ви обміняли електронні квитки на звичайні (в касі кінотеатру або за допомогою терміналу самообслуговування), вам необхідно повернути квитки адміністратору кінотеатра, потім відправити лист з інформацією (див. нижче).

Для того, щоб повернути електронні квитки, необхідно відправити лист на адресу vozvrat@vkino.com.ua, в якому обов'язково вказати:
  • назва кінотеатру і місто;
  • причина повернення;
  • номер замовлення;
  • номера придбаних квитків (номер розташований під штрих-кодом);
  • останні 4 цифри платіжної картки, якою відбувалася оплата квитків.

    Ви отримаєте підтвердження про повернення, коли воно буде здійснено. Гроші будуть повернуті на вашу платіжну карту протягом 5 робочих днів.

Як обміняти квиток на іншу дату, фільм, час?
  • Послуги обміну електронного квитка на іншу дату, час або фільм не існує. У разі необхідності, надішліть листа на повернення квитків і купите інші.
Не з'являються квитки у вкладці "Мої квитки", хоча оплата відбулася без проблем.
  • Спробуйте перезавантажити сторінку або через пару хвилин знову викликати вікно продажу квитків, там у вкладці "Мої квитки" повинні бути ваші куплені квитки.
  • Якщо купівля завершилася повідомленням "Платіж прострочений", це означає, що ви оплачували замовлення більше 15 хвилин, і коли гроші прийшли, резерв з квитків вже був знятий і продавати було нічого. Надішліть листа на адресу vkinohelp@gmail.com , де вкажіть обов'язково номера платежу або останні чотири цифри платіжної картки, якою ви оплачували квитки, таким чином, ми зможемо ідентифікувати вас, перевірити статус вашого замовлення і стан ваших транзакцій, при необхідності і повернути вам списані гроші.
Не прийшли квитки на e-mail, немає SMS з номером замовлення, що робити?
  • У результаті успішної покупки ваші квитки відображаються вам у вкладці " Мої квитки".
  • Якщо квитки не з'явилися у вашому ящику, а ви правильно заповнили у формі адресу електронної пошти, то можливо квитки знаходяться в папці Спам, або є проблеми з фільтрацією пошти (включений автовідповідач або "білий список" - дозволено отримувати листи тільки від людей з вашої адресної книги або поштовий сервер не пропускає лист). Спробуйте скористатися іншою адресою електронної пошти, вписавши його знову на вкладці "Мої замовлення".
  • Якщо не було SMS-повідомлення, можливо, ви неправильно вказали номер телефону, або були проблеми зі зв'язком у мобільного оператора.
При покупці квитка з'являється повідомлення про те, що "ваш сеанс роботи застарів", хоча з моменту вибору місць пройшло менше 15 хвилин. Як я можу придбати квитки?
  • Така проблема може проявлятися на стороні платіжного сервісу УПЦ. Може допомогти зміна браузера або перерва процесу покупки на 10 хвилин і повтор заново починаючи з вибору часу сеансу.
Як забронювати квиток?
  • Бронювання доступно в деяких випадках, коли поряд з кнопкою "Купити квиток" знаходиться кнопка "Забронювати".
    Для того щоб забронювати квитки онлайн, вам потрібно вибрати потрібний фільм, кінотеатр, дату, сеанс і перейти на схему залу, вибрати місця (клікнути мишею), після чого натиснути кнопку "Забронювати" ( для деяких кінотеатрів послуга "бронювання" відсутня ). У разі успішного бронювання, вами буде отриманий номер броні, який буде продубльований на вашу електронну адресу (необхідно ввести адресу в обов'язкове поле).
    Увага! Заброньовані квитки необхідно викупити за 30 хвилин (у деяких кінотеатрах за 60 хвилин) до початку сеансу. В іншому випадку вся невикуплена бронь анулюється і надходить у продаж.
    Для гарантованого отримання квитків і збереження їх у вкладці "Мої квитки" - користуйтесь не бронюванням, а покупкою квитків онлайн.
Де мені подивитися номер броні?
  • Фактом вдалого бронювання місць є відображення вам номера броні у вкладці "Мої квитки" і дублювання цього повідомлення на електронну пошту. Перевірте пошту. Якщо немає листа у вхідних, дивіться у папці зі спамом. У листі знайдете номер броні. Він є підтвердженням вдалого бронювання.
  • Для гарантованого отримання квитків і збереження їх у вкладці "Мої квитки" - користуйтесь не бронюванням, а покупкою квитків онлайн.
Чому я не можу забронювати квиток, коли в залі ще є вільні місця?
  • Кінотеатр на кожен сеанс дозволяє бронювати певну кількість місць - це ліміт на бронювання. Коли ліміт вичерпано, бронювання відключається. В даному випадку перевищені допустимі ліміти бронювання. У кінотеатрі діють обмеження на максимальну кількість заброньованих квитків на один сеанс. Можливий випадок, коли бронювання взагалі заборонено. Для гарантованого отримання квитків і збереження їх у вкладці "Мої квитки" - користуйтесь не бронюванням, а покупкою квитків онлайн.
Чи можна викупити заброньовані квитки онлайн?
  • Для того щоб викупити онлайн заброньовані квитки, потрібно на вкладці "Мої квитки", вибрати замовлення в якому квитки заброньовані, перейти в нього і натиснути кнопку "Оплатити замовлення". Після чого бует перерахована соімость замовлення і вас направить на оплату квитків оналйн. Якщо вам не вдалося з першої спроби здійснити оплату, то ви зможете зробити це ще 2 рази.
Як анулювати свою бронь?
  • Бронь, яку не викупили знімається автоматично за 30 хвилин (у деяких кінотеатрах за 60 хвилин) до початку сеансу.
Чому у вас не працюють кнопки "купити квитки" і "забронювати"?
  • Перед натисканням кнопки "купити" ви повинні вибрати вільні місця, клікнути по вільним місцям мишею або торкнуться їх на екрані мобільного пристрою так, щоб вони виділилися "пташкою".
Як отримати дисконтну картку постійного клієнта?
  • Дисконтну картку можна отримати в касі кінотеатру. Умови отримання карти в кожному кінотеатрі свої. Вам потрібно дізнаватися умови в конкретному кінотеатрі. Телефон адміністрації або умови отримання ви можете знайти на сайті кінотеатру.
Чому на фільм не поширюється знижка по моїй дисконтній карті?
  • Знижка за клієнтською карткою не поширюється на всі сеанси. Обмеження можуть діяти на прем'єри, у вихідні дні та у інших випадках, які визначаються адміністрацією. Також, адміністрація кінотеатру може встановлювати обмеження на дію знижки залежно від прокатної політики дистриб'ютора фільму.
Де подивитися розрахунок вартості квитка зі знижкою?
  • Розрахунок вартості і дія знижок детально наводяться на сторінці з подробицями замовлення і підрахунком його вартості після авторизації через ваш профіль і натискання кнопки "Купити" і вибору платіжної системи. Якщо знижка не поширюється, то написано "на даний сеанс клієнтська знижка не поширюється".
А... чи є знижки для іменинників, студентів, школярів на цей фільм?

...я хочу поскаржитися на якість обслуговування персоналу, куди писати?

...скільки коштує квиток дитині, до якого віку діти безкоштовно?

...мене цікавить, якою мовою демонструється фільм?

...скільки коштують 3D окуляри, якщо вони продаються окремо?

...як можна влаштуватися на роботу в ваш кінотеатр?

...якої форми і кольору диванчики в центрі залу?

...чому квитки коштують стільки, а не стільки?

...коли вийде цей фільм (мультик) у вас?

...скільки коштує оренда залу на 2:00?

...чому немає "дня глядача" в середу?

  • Наша служба підтримки відповідає за підтримку сайту, купівлю та бронювання квитків через інтернет. Ми не є представниками кінотеатру. Звертайтеся, будь ласка, до каси або адміністрації кінотеатру з приводу цін, знижок, репертуару і т.д.